dimecres, 20 de setembre del 2017

Benvinguts al curs de segon!

Benvinguts fillets i filletes al nou curs que  just acaba de começar.
Com que ja sabeu llegir, amb els nostres llibres i contes il·lustrats,navegarem per la mar de la imaginació, somiarem aventures i, empesos per la fantasia, podrem descobrir el tresor que és la lectura.
Que us ho passeu molt bé  a l'escola aprenent i que segueu bons companys!
Us deix un poema  i una endevinalla  que  esper que us agradin.   

LECTURA
Planto un grapat de lletres
com si fossin llavors.
I quan en surti un llibre
el llegirem tot dos 
                         ( Salvador Comelles ) 


-M'obren i tanquen,
i jo guard dins meu
històries,consells, lliçons... 
Hi ha qui em guarda
amb molt bons fins,
i qui em deixa pels racons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada